sunnuntai 17. maaliskuuta 2013

You're so fake, Barbie is jealous.

 Äää en oo nyt taas saanu kirjotettuu ku meil on tosi paljo kokeit. Tä viikko on ollu aika kamala. Olin torstaist perjantaihi tyksissä, en nyt sano syytä mut nii. Sit olin perjantain heti kotiutumisen jälkeen Sannalla kuvailemassa ja harkoissa. Eilen olin salil paskomas mun selän ja jalat taas hetkeks, KIITTI ISI. Joo mun isä on kovin ihana ja yrittää tehä must painonnostajaa mut ei oo ihan se mun vahvin puoli ku oon 10kg jälkee rikki. Mut ää ei kai oo mitään kirjottamist nii täs vaa kuvii.

TARKENNUS VÄHÄ KUSAS

24 kommenttia:

  1. oot tosi kaunis emilia :)

    VastaaPoista
  2. Vittu oot feikki. Luuletko et oot täydellinen oikeesti? Laitat vaa kuvii itestäs etkä ees oo mitenkää kaunis. Poistaisit koko blogin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kukaa ei käske lukee tätä? XD Ja oon tehny enemmä virheit ku moni ja mussa on tosi paljo vikoi.

      Poista
    2. HEI! Saiks inspiraation tohon sun haukkumiseen tän postauksen otsikost?

      Poista
    3. oot säälittävä, meet laittaa facee jos joku tulee sun blogiis jotai, et ikinä saa tietää kuka mä oon ja en aio listata mitään sun panojas ku et saa ketää, poikakaveriski jättää sut varmaa kohta ku tajuu kui nolo oot

      Poista
    4. anteeks mut mitä helvettiä? Mikä siitä tekee nolon et kirjottaa faceen jtn? Ja hyvä sun tulla jotai emilial sanomaa etse ei saa ketää? Ilmeisesti ku anonyyminä kirjotat tollast shaibaa nii sun naaaamas o 7 kertaa lehmää rumempi ja ite et oo ilmeisesti ketää saanu nii pitää toiste suhteisii puuttuu XD voi luoja ja emppu oot nätti (:

      Poista
    5. ja vaikka emilian oikeessa elämässä tunnen nii se ei vaikuta tohon mun kommenttiin mitenkää, ja emilian persettä tuskin kutittaa mitä mieltä oot hänestä et jos oisit vaa hiljaa ennenku nolaat ittes. "et ikinä saa tietää kuka oon" XDDDDD

      Poista
    6. Wilma oon just samaa mielt sunkaa ^^ ei oo mitää noloo laittaa facee ennemminki tänne ja viel anonyymin :D haha joo lol ooon mäko anonyymi mut en sentää tullu haukkuu

      Poista
  3. Sun blogi on ihana :) Tykkään lukee su blogii :) Ja oot tosi kaunis :)älä välitä niist ketkä haukkuu sua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tosi paljon! :) En mä välitä noist haukkujist, nauran vaa :D

      Poista
    2. Teeks sä muute tonne youtubeen postauksii? :)

      Poista
    3. En ku vihaan mun ääntä niin paljo :D Mut voisin koittaa tehä jonku pikkuse video :)

      Poista
    4. Se ois varmaa kiva :) Oot nii kaunis nii eiköhän sit sul seuraajii tuu :) kai ilmoitat sit jos teet semmosen blogi videon? :)

      Poista
    5. Joo ilmottelen! :) Ois vaa kiva saada joku aihe ku muute vaa höpisen jotai turhaa 10min :DD

      Poista
    6. Esim joku my day tai ostosten esittely video? :)

      Poista
    7. Katotaa, voisin tehä mydayn tiistailta.

      Poista
  4. Ootko sä tehnyt/aiotko tehdä sen mydayn kun luin noita kommmenteja ja sanoit et voisit tehä sen tiistaina! :) Sul on muuten kiva blogi!:D Minkä ikänen oot? Ja ainii onks tos viimeses kuvas joku sun kaveri vai sun sisko (jos sulla ees sellast onXD) ku näytätte aika samanlaisilta! :o XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emilia tekee vissii tiistaist perjantaihi my dayn :) Tai siis nii emilia ainaki koulus sano

      Poista
  5. hahahaha emilia meijänki iskä yrittää tehä must painonnostajaa mut en suostu siihe ku en mä mitää maastavetoi jaksa,perkele XDXD ehkä oon vaa laiska........t jenna XD <3

    VastaaPoista