lauantai 23. maaliskuuta 2013

NYT KYSELKÄÄÄÄ

Joo tota ajattelin tehä ton kysymys postauksen eli kyselkää IHAN MITÄ VAA. Vastaan niihi kunha ne pysyy hyvän maun puolel, eli esim en vastaa niihin ihaniin panokysymyksiin :) Mut nii kyselkää oikeesti paljon ja nopeesti nii pääsen tekemää videoo!

___________
En oo nyt kirjotellu taaskaa kunnol ku oon koko aja sähläämäs jotain, salil, Saken kaa, harkois, lukees kokeisii tai jossai enkä ehi kirjottaa. Mut olin tiistain sellases meikkiopastukses mun kaverin kaa, se oli ihan älyttömän kiva ku opin vihdoi rajaamaa mun silmät eyelinerillä XD (oon nolo tiiän.) En saanu kuvattuuu sitä mydayt koska se meni nii sähläykseks mut kyl mä sen kuvaan viel. Mut täs kuvii.
 


ostin uudet tekoripset koska mun vanhat oli ihan järkyttäväs kunnos ja nä oli kivan näköset

1€ seppälä alennukses

1€ kans alennukses ja seppälä

Hahahahaha täs mä after penkki



10 kommenttia:

  1. Haluisin kans aloittaa lenkkeilyn, salil käymisen tai muute vaa kuntoilu, mut en haluu kertoo mu vanhemmil ku ne pelkää et oon anorektikko taijtn jos rupee kuntoilee :DD ni mite sä oot kertonu su vanhemmil, jtn vinkkei mul?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, mun isä on ihan sekasi urheilust ja treenaan sen kautta esim. salilla, mun luonneki on sellane et oon ihan vittumaine jos en oo päässy treenaamaan nii se on niil tosi okei et treenaan paljo. Mun mielest sun kannattais selittää niil ensinnäki se et susta ei tuu todellakaa anorektiikkoo jos käyt salilla ja treenaat, se tulee siitä et sä et enää syö ja meet sekasin kaloreista, ei mitään syömishäiriöö saa treenaamisest, koska jos treenaat kunnolla sun kehos vaatii ruokaa et se jaksaa tehä ei muute synny tuloksii. Salil sä et pääse ennen ku oot 16, tai siis et saa sinne niinku korttii, mä pääsen punttiksel just mun faijan kautta mut voithan sä tehä kotoon lihaskuntoo ja jos et osaa kaikkii hyvii liikkeit kannattaa ettii googlest kyl niit löytää, ja sit lähe vaa juoksulenkil, alota jostai lyhyest matkast ja vedä aina esim. spurttei joku 3 lampputolppaa ja sit palaa hölkkää. Alota tost nyt ja voit toki kysellä lisää :)

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Ei herrajumala ano sä alat käymää munki hermoil jo, jos emilia kerran tykkää pitää blogii nii varmaan sä tuut haukkuu häntä tänne? Ja viel anona? kukaan ei oo pakottanu sua lukee tätä blogia jos sua ei kerran kiinnosta, vaiko koitetaanko siellä olla kovia ku ei uskalleta ees omalla nimellä mitään kirjoittaa ? Emilial on tosi kiva blogi ja jos sä et tykkää siitä niin älä lue. Mut mua ärsyttää ehkä eniten maailmassa tommonen turhapäinen anonyymien vittuilu, mulki on tullu semmosta ja se on niin ärsyttävää ja saa mielen niin maahan. Voit ano lopettaa heti. Olet säälittävä.

      Poista
    2. Darjaa oot ihana! :)Ano: Hei ihanaa että sä oot mua kauniimpi ja kiva että tiiät must piirteit ja asioita joita mä en tiennykkää itestäni, en oo huora mulla on YKSI poikakaveri eikä ketää muuta enkä pyydä maksuu enkä myy seksiä joten heipähei.

      Poista
  3. 1. Minkä ikäinen olet? (sori oot saattanut kertoo tän joskus aiemminkin mutta löysin tän blogin ihan sattumalta joten entiiä!:D)
    2. Lempiruoka&juoma?
    3. Onko sulla sisaruksia?
    4. Saatko kuukausi -tai viikkorahaa?
    5. Oletko facebookissa?
    6. Miksi aloit pitämään blogia?
    7. Seurusteletko?
    8. Missä käyt salilla?
    9. Kuinka pitkä olet?
    10. Mikä on sun lempielokuva & tvsarja?

    tossa vähän kysymyksiä ja muuten sun blogi vaikuttaa kivalta!(:

    VastaaPoista
  4. vrm poltat ku nii helveti keltaset hampaat :D

    VastaaPoista
  5. onneksi ei vaikuta sun elämääs:)

    VastaaPoista
  6. eihän keltaiset hampaat tarkoita tupakanpolttoa? onhan monilla ihmisillä ihan luonnostaan keltaset hampaat... :D sitä paitsi mun mielestä ihan tavallisen väriset hampaat (joo olipakko kommentoida)

    VastaaPoista