tiistai 19. helmikuuta 2013

Ps. I love you ja näkemii



Moiduu! Joo en oo taas kirjottanu kahtee päivää vaik lupasin mut en oo ehtiny. Sunnuntain olin Jennan kaa leffas, meijän piti mennä kattoo Unelmien pelikirja mut vähä sählättii ja päädyttii Vuonna 85:see. Se oli nii outo leffa, en tajunnu 95% ja sit me vaa naurettii ku ei tajuttu mitää. No sit ku tulin kotii mul tuli iha kauhee olo koska jännitin mangeettikuvaust ihan sairaasti! Sit eile olin siel kuvaas tän polven ja mua pelotti nii paljon! Olin iha paniikis ja mul alko sattuu iha kaikkialle enkä pystyny olee paikallaa, se oli nii kauheet. Sen jälkee Martina tuli meil ja pidettii joku mtv maratooni ja dissattii mades olevii ja sit huudettii tääl ku Hollywood heightsis Eddie melkee kosi Chloee. No aloin sit tekee shortsei ja kirjotin mun paitaa. Sit lähettii jossai kohtaa kauppaa ja ostettii karkkii ja sipsii ja siiderii ja salakuljetettii ne tänne. Ja me ei tiietä itekkää mite meil myytii siiderii mut joo saatii kuitenki. Sit chillattii tääl ja nii. Nyt lähen koht täält jonnekki.
Mul vakipaikka tai jotai



mmm ootetaa et tä alkaa♥




 Nä housut oli jotkut kirpparihousut joist loihdin mun uudet shortsit♥ Oon ruvennu ahkeraks


Piirsin samal tasol viivat joist leikkasin noi et tulee paremma näköset.

Sit taitoin noi lahkeet.


Ompelin kiinni et pysyy tollasin eikä tarvii korjailla



Vóila

Täs mun uus vauva♥ Mango ja turkista 100€ ja joo on aito.









4 kommenttia:

  1. siiis must vähän tuntuu et ootte ostanu alkoholitonta siideriä ;) sellasta meinaan myydään ihan samanlaisessa pullos ku prosentillista;) että jeejee varhaisteinit lukekaa pullot paremmin ja ihkuttakaa vast sitte:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kuule iha alkoholilline kysees -.- Kyl me osataa lukee iha mitä siin kyljes on.

      Poista
  2. Mä luulen et osaan maistaa onks kysees alkoholilline vai alkoholiton:)

    VastaaPoista