lauantai 16. helmikuuta 2013

~Ei vuodet kulu, ne kuluttaa~

 En oo kirjottanu taaskaa nii pitkää aikaa, mut no can do, oon laiska. Mut joo vaik mitä on tapahtunu täl aikaa ku en oo kirjotellu. Mä en oikee tiiä mitä kirjottelisin tänne, ku ainaku ostan jonku uude vaattee unohdan ottaa siit kuva ja sit ku ajattelen et voisin kirjottaa nii en jaksakkaa ja sit lupaan itelleni et ok kirjotan huomen, ja sit en koskaa saakkaa mitää aikaa ja mul tulee huono omatunto.
Mä en tiiä mist alkaisin ees selittää kaikkee mitä mun elämäs on nykyää, mut joo yks osasyy miks en ehi kirjottaa on se et oon aina joko harkois tai mun poikakaverin kaa.
Paitsi et nyt en kyl hetkee mee yhtää mihinkää harkkoihi, mun polvi meni rikki futsal-turnaukses ja en pysty kunnol vieläkää kävelee, koska oon tälläne vammane et en osaa olla juoksemat, ja nyt ku mul on sivu ristisiteet venähtäny tai poikki tai jotai nii en sais juosta YHTÄÄN enkä ees suunnillee laittaa painoo vasemmal jalal, ja en pysty siis kävelee koska mä vaa juoksentelen ja sit meen terkkarilt hakee kylmäpussii ja vedän särkylääkkeit hirveet tahtii.
Mä perjaattees voisin väittää et kouluki on syy siihe miks en oo kirjotellu, koska mul on nii sairaan tyhmät kouluo´päivät et oon suunnillee joka päivä neljält kotoon ja sit sen jälkee teen jotkut läksyt joihi menee aina nii kaua ja sit oonki jo ton yhen kaa ja en ehi kirjottaa.
No joo mä teen tälläse tosi myöhäse uudenvuodelupauksen, mä lupaan YRITTÄÄ sitä et kirjottaisin joka viikko, joka toine ainaki.
Nojoo mut nyt tähä viikonloppuu. Mul alko eilen viikon mittane hiihtoloma ja oon nyt tiistaihi asti faial ja sit mennää kai pariks päiväks mökil jonne en todellakaa haluu. Oon suunnitellu et revin jonku kaverin meil ja it pidetää leffamaratooni via netflix tai hdfin, en enää sorru kattomaa itkuleffoi yksi koska must tuntuu nii tyhmält ku huudan tääl yksinäni "EI EI LEONARDO VOI KUOLLA EI VOI! EI SE SAA SUUDELLA TOTA ÄMMÄÄ", Titanic oli mulle hieman liia rankkaa katottavaa, ja mul meni 2 vuotta ku pääsin loppuu asti....
Kirjottelen huomenna lisää!








1 kommentti:

  1. Moikka ! Haastoin sut tekemään haasteen :) En tiiä ootko tän tehnyt jo, mut jos et oo ja ajattelet et vaikuttaa vaikeelta, sitä se ei oikeesti oo ! Mut tsekkaa haaste mun blogista ja tee (; http://blogwhichyouremembertherestofyourlife.blogspot.fi/

    VastaaPoista